ASIAKASTUKI
Olemme täällä auttaaksemme sinua 24/7
Go4casino asiakastukitiimimme on sitoutunut tarjoamaan nopeaa ja tehokasta apua kaikissa kysymyksissä. Olipa kyse teknisestä ongelmasta, talletuksesta, bonuksesta tai pelitilisi hallinnasta, olemme valmiita auttamaan.
Tavoitteenamme on ratkaista kaikki ongelmat mahdollisimman nopeasti, jotta voit palata takaisin pelaamisen pariin.
Yhteydenottovaihtoehdot
Live Chat
24/7 Saatavilla
Nopein tapa saada apua. Keskimääräinen vasteaika alle 2 minuuttia.
Aloita ChatSähköposti
Vastaus 2-6 tunnissa
Lähetä yksityiskohtainen viesti ja liitä tarvittavat kuvakaappaukset.
Help Center
Itseohjaus
Selaa kattavaa tietokantaamme ja löydä vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.
Selaa artikkeleitaAsiakastuen arvosana
Perustuu 2,847 arvosteluun
93%
Tyytyväisyysaste
<2min
Keskimääräinen vasteaika
24/7
Saatavuus
Suositut aihealueet
🏦 Talletukset ja kotiutukset +
Kuinka teen talletuksen?
Kirjaudu tilillesi, siirry kassalle ja valitse "Talletus". Valitse haluamasi maksutapa (pankkisiirto, e-lompakko, kryptovaluutta tai maksukortti), syötä summa ja vahvista. Talletus näkyy tilillä välittömästi.
Kuinka kauan kotiutus kestää?
Kotiutusajat vaihtelevat maksutavan ja VIP-tason mukaan. E-lompakot ovat nopeimmat (0-24h), pankkisiirrot 3-5 päivää. VIP-jäsenet nauttivat priorisoiduista kotiutuksista.
Onko kotiutuksiin liittyy makuja?
Go4casino ei veloita kotiutusmaksuja. Maksutapasi tarjoaja saattaa kuitenkin periä omia maksuja. Suosittelemme tarkistamaan tiedot maksutavan tarjoajalta.
🎁 Bonukset ja kampanjat +
Kuinka lunastaa tervetuliaisbonus?
Rekisteröidy Go4casinolle ja tee ensimmäinen talletus. Bonus hyvitetään automaattisesti. Varmista, että täytät bonuksen kierrätysvaatimukset ennen kotiutusta.
Mikä on kierrätysvaatimus?
Kierrätysvaatimus on bonussumman ja ilmaiskierrosten voittojen kerroin, joka tulee pelata ennen kotiutusta. Esimerkiksi €100 bonus 35x kierrätyksellä tarkoittaa, että sinun tulee pelata €3,500 edestä.
Voinko peruuttaa bonuksen?
Kyllä, voit peruuttaa aktiivisen bonuksen milloin tahansa kassalla. Huomaa, että bonusrahat ja bonuksella voitetut varat poistetaan.
👤 Tilin hallinta +
Kuinka vahvistaa tilini (KYC)?
Siirry tilin asetuksiin ja valitse "Vahvistus". Lataa värillinen kopio henkilötodistuksestasi tai passistasi sekä osoitetodistus (lasku tai tiliote, max 3kk vanha). Vahvistus kestää yleensä 24-48 tuntia.
Unohdin salasanani, mitä teen?
Klikkaa "Unohditko salasanan?" kirjautumissivulla. Syötä rekisteröity sähköpostiosoitteesi ja saat linkin salasanan nollaamiseen. Seuraa sähköpostissa olevia ohjeita.
Voinko muuttaa sähköpostiosoitettani?
Kyllä, ota yhteyttä asiakastukeemme live chatin tai sähköpostin kautta. Turvallisuussyistä sinun tulee vahvistaa henkilöllisyytesi ennen muutosta.
🎮 Pelaaminen ja tekniset ongelmat +
Peli ei lataudu, mitä teen?
Tarkista internet-yhteytesi, tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet tai kokeile toista selainta. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä tukeemme ja kerro pelistä sekä laitteestasi.
Voittoni ei hyvitetty, miksi?
Joskus voitot viivästyvät muutaman sekunnin verran. Jos voittosi ei näy 5 minuutin kuluttua, ota yhteyttä tukeen. Anna pelin nimi, aika ja kuvaus kierroksesta.
Tukeeko Go4casino mobiililaitteita?
Kyllä, Go4casino on täysin optimoitu mobiililaitteille. Voit pelata suoraan selaimesta ilman latausta iOS- ja Android-laitteilla.
🔒 Turvallisuus ja vastuullinen pelaaminen +
Kuinka asetan talletusrajat?
Siirry tilin asetuksiin ja valitse "Vastuullinen pelaaminen". Voit asettaa päivittäisiä, viikoittaisia tai kuukausittaisia talletusrajoja. Rajat tulevat voimaan välittömästi.
Mitä on itsesulku?
Itsesulku on työkalu, jolla voit sulkea pelitilisi määräajaksi (1kk-6kk) tai pysyvästi. Sulkuajan voit itse valita ja sen aikana et voi kirjautua etkä pelata.
Onko tietoni turvassa?
Kyllä, käytämme 256-bittistä SSL-salausta kaikkien tietojen suojaamiseen. Emme koskaan jaa tietojasi kolmansille osapuolille ilman lupaasi.
Muita vinkkejä
Ennen yhteydenottoa
- • Tarkista käyttäjätilisi tapahtumahistoria
- • Tarkista FAQ-osio ennen yhteydenottoa
- • Ota kuvakaappaus ongelmasta jos mahdollista
Yhteydenoton yhteydessä
- • Ilmoita käyttäjätunnuksesi (ei salasana!)
- • Kuvaile ongelma selkeästi ja yksityiskohtaisesti
- • Mainitse käyttämäsi laite ja selain
- • Liitä kaikki relevantit kuvakaappaukset